🎾 Clubkampioenschappen Padel Alert! 🎾

21 april 2024

Beste leden TC de Reest,

Van 21 mei tot en met zondag 2 juni gaan we los met de clubkampioenschappen padel bij TC de Reest! Maar let op: dit gaat alleen door bij voldoende aanmeldingen. En nog belangrijker, in de week van 3 juni leggen we een gloednieuwe grasmat aan, dus laten we ervoor zorgen dat alle wedstrijden vóór die tijd zijn gespeeld!

Het wordt een mixtoernooi, dus trommel je favoriete heer of dame op en vorm een team!

Aanmelden kan via WhatsApp bij Ronald Folders op nummer 06-53220639 of door je in te schrijven via KNLTB Club app onder het nieuwsbericht. Deadline voor aanmeldingen is 📅 zondag 5 mei. We reserveren één baan speciaal voor het toernooi, dus wees er snel bij!

Geef bij je aanmelding gelijk door op welke (maximaal) twee dagen jullie niet beschikbaar zijn om te spelen.

Laten we er een knallend toernooi van maken! 🚀   Wij wensen jullie alvast heel veel succes en speelplezier toe!

Sportieve groeten, namens de Padel-Commissie,

Ronald Folders en Roel Oostwoud

Nieuwscategorieën

Hilda Dijk-Veldhoen 21-04-2024 10:24