Hoe installeer ik de KNLTB ClubApp

Maak gebruik van de KNLTB ClubApp om op een eenvoudige en snelle manier zaken te regelen, zoals baanreserveringen, het plannen van vrijwilligersdiensten, inschrijven voor toernooien en nog veel meer.

Ben je nieuwsgierig naar het wedstrijdprogramma van jouw competitieteam of juist dat van het team van jouw beste vriend? Ben je op zoek naar een tennismaatje? Dat kan ook met de KNLTB ClubApp! Kortom, met de KNLTB ClubApp heb jij al jouw (persoonlijke) tennisinformatie op één plek, altijd en overal.

Bekijk dit animatiefilmpje waarin je stap voor stap wordt meegeneomen in de installatie van de app. Met dank aan TV Hoge Wick

Als je je wachtwoord bent vergeten, geen zorgen. Dit is eenvoudig op te lossen en wordt ook duidelijk uitgelegd in het animatiefilmpje.

Na installatie kun je de app naar eigen wens gebruiken en aanpassen. Stel notificaties en/of pushberichten in of synchroniseer activiteiten naar jouw persoonlijke agenda. Wil je meer informatie over wat de app te bieden heeft? Bekijk het hier.

Veel succes!

Je kunt één van de twee onderstaande links gebruiken om de KNLTB ClubApp te downloaden:

App store iOS link
Play store Android link