Lidmaatschap

𝐓.𝐂 𝐝𝐞 𝐑𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭, 𝐯𝐚𝐧𝐰𝐞𝐠𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐠𝐫𝐨𝐞𝐢𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐝𝐞𝐧𝐚𝐚𝐭𝐚𝐥, 𝐛𝐞𝐬𝐥𝐨𝐭𝐞𝐧 𝐨𝐦 𝐞𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐝𝐞𝐧𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧.
Wil je op de wachtlijst komen te staan, mail dan je naam en contactgegevens aan [email protected]

Wil je op gravel tennissen of padellen bij een gezellige vereniging? Lekker sporten in de buitenlucht voor je plezier of in competitieverband? Dan ben je bij Tennis- en Padel club de Reest aan het juiste adres. We hebben ruim 200 leden die naast tennissen ook padellen.
We organiseren regelmatig toernooien en zijn er momenten waarop we tossen met andere leden. Tossen is een leuke manier om andere leden te leren kennen en een lekker partijtje te tennissen. Dit kan op de dinsdagochten, woensdagavond en zondagochtend.

Het prachtige tennis- en padelpark `De Reest' is gelegen in het mooie Reestdal aan de Hoogeveenseweg 36 in Balkbrug. We beschikken over drie gravelbanen een kunstgrasbaan (tijdelijk niet in gebruik) en 2 padelbanen. De banen blijven het hele jaar open, waarbij opgemerkt wordt dat de gravelbanen sluiten wanneer de nachtvorst intreedt. De kantine van de tennisclub is gezellig en beschikt over basis faciliteiten. Met het mooie weer is het bovendien heerlijk toeven op het grote terras bij de kantine waar je ook een prachtig uitzicht hebt over de banen.

We kunnen nog meer vertellen over T.C. de Reest, maar het lijkt ons leuk dat je gewoon eens langs komt. Of bel voormeer informatie met het secretariaat (Manon de Vries, tel  06 156 13 998)

Lidmaatschap TC de Reest | het seizoen loopt van 1 maart tot 1 maart.
Contributie junioren € 65,- (tot en met de leeftijd van 17 jaar)
Contributie senioren € 130,-

Start het lidmaatschap na 1 september dan wordt eenmalig een korting van 25% toegepast
Start het lidmaatschap na 1 december dan wordt eenmalig een korting van 75% toegepast
Uiteraard is het lidmaatschapsgeld het seizoen daaropvolgend € 130,-
Wil je opzeggen, dan moet dit bekend worden gemaakt voor 1 januari van het jaar  aan de secretaris.

Wil je lid worden, klik dan HIER voor het aanmeldformulier.

Telefoon

Sportpark De Balk